Direct Dial Telecom S L — Punto de interés in Adeje Casco

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Direct Dial Telecom S L

Punto de interés at Calle la Borda, 1 Local 1, 38670 Adeje Casco, Santa Cruz de Tenerife, Spain, Adeje Casco, Las Islas Canarias, 38670 . Aquí encontrarás información detallada sobre Direct Dial Telecom S L: dirección, teléfono, fax, horario de atención, comentarios de clientes, fotos, direcciones y más.

Horario de apertura

  • Monday
    9:00 AM – 5:30 PM
  • Tuesday
    9:00 AM – 5:30 PM
  • Wednesday
    9:00 AM – 5:30 PM
  • Thursday
    9:00 AM – 5:30 PM
  • Friday
    9:00 AM – 5:00 PM
  • Saturday
    Closed
  • Sunday
    Closed

Clasificación

4
/
5
Residencia en 3 reviews

Contactos

Categorías:
Región:
Las Islas Canarias
Dirección:
Calle la Borda, 1 Local 1, 38670 Adeje Casco, Santa Cruz de Tenerife, Spain, Adeje Casco, Las Islas Canarias, 38670
City:
Adeje Casco
Postcode:
38670

Photo gallery

Office photos Direct Dial Telecom S L
  • Direct Dial Telecom S L road map
  • Direct Dial Telecom S L satellite image

Acerca de Direct Dial Telecom S L

Direct Dial Telecom S L es España Punto de interés basado en Adeje Casco, Las Islas Canarias. Direct Dial Telecom S L está ubicado en Calle la Borda, 1 Local 1, 38670 Adeje Casco, Santa Cruz de Tenerife, Spain,


Por favor contactarDirect Dial Telecom S L utilizando la información a continuación: Dirección, Número de teléfono, Fax, Código postal, Dirección del sitio web, Correo electrónico, Facebook. Encontrar Direct Dial Telecom S L Horarios de apertura e indicaciones de manejo o mapa. Encuentre comentarios y calificaciones reales de clientes o escriba su propia opinión.



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Reseñas de Direct Dial Telecom S L

  • Nicole
    Adicional 2014.11.12
    WiFi non existent enginer told me the Spanish government was cutting the supply.
  • Rafaela
    Adicional 2013.06.19
    Really disappointing - can never rely on it. I am trying to find an alternative. They should give compensation for all the times they 'cannot connect to server'. It would be a small fortune. Very bad service.
  • Matias
    Adicional 2013.05.29
    We signed up with them last July because we wanted internet in Tenerife. We waited months and months for internet, the kept blaming Telefonica and saying there was saturation and no lines available (they knew that before they took our money). We eventually got an internet line but it never worked, and as we werent over there very much they couldnt get it fixed for us, even though we were giving them details of people that were there who they could call We have paid over 500 euros - and still not got internet. We have cancelled over 15 months later, but what a waste of time and a lot of money to get absolute no internet !
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